-->

utorok 18. septembra 2012

Red velvet cupcakes



Na tento recept som narazila úplne náhodou, pochádza z jedného čísla časopisu Grand Bydlení, ktorý je bezplatne spolu s ďalšími k dispozícií v jednej čínskej reštaurácii, neďaleko. To sa deje práve vtedy, keď ma pochytí neprekonateľná  chuť na kung-pao a moje kroky vedú práve tam. Vobec nie sú náročné na suroviny a vyzeraju efektne, červené farbivo mám a Philadelphia zaujala v mojej chladničke stabilné miesto, nemala som na výber a pustila sa do pečenia. O dovod viac, keď sa drahá polovička chystala na každoročnú yachtingovú plavbu.

Suroviny
Cesto:
250g hladkej múky
15g holandského kakaa
120g masla
150g cukru krupice
2 vajíčka
250ml cmaru
1 lyžica červeného potrav. farbiva, napr. Wilton
1 lyžička octa
1 lyžička jedlej sódy
trošku soli

Na krém:
250g Philadelphie
50g práškového cukru
240ml smetany na šlahanie
doporučujem ešte stužovač šlahačky
citrónovú štávu




Postup
Preosejeme múku s kakaom, v mise utrieme maslo s cukrom do peny, pridáme vajíčka postupne. V cmaru rozmiešame potravinárske farbivo. K máslovej hmote za stáleho miešanie opatrne primiešame zmes múky a cmaru. Do pohára si nalejeme ocet, prisypeme sódu a vzniknutú penu primiešame k zmesi. Hmotu vlejeme do papierových košíčkov a pečieme pri 180°C asi 20 minút.
Krém: 
V jednej mise vyšľaháme aj so stužovačom do tuha šľahačku, v druhej ušľaháme sýr spolu s cukrom a niekoľkými kvapkami citrónovej šťávy. Hmoty zmiešame dohromady, naplníme cukrársky sáčok a muffiny ozdobíme krémom, čerstvým ovocím a mätou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...